Az országos televíziók nézettségi versenyében tovább nőtt az RTL Klub előnye. A teljes lakosság, egész nap kategóriában a két kereskedelmi adó között előző héten mért minimális különbséggel szemben az RTL Klub a 16. héten közel öt százalékponttal vezet a tv2 előtt. A hirdetések szempontjából is fontos főműsoridőben pedig a két konkurens között a korábbi kilenc helyett majdnem tizenöt százalékpont az eltérés.
Az RTL Klub több műsora, köztük a Való Világ nézettsége jelentősen növekedett, a tv2 valóságshow-ja, a Big Brother eredménye azonban tovább csökkent. A verseny állásán a tv2 tavaszi műsorai sem tudtak fordítani, rendre alulmaradtak a konkurens csatorna műsoraival szemben. Az MTV közönségaránya egész napot és a főműsoridőt tekintve is csökkent, kettő, illetve három százalékponttal. A közszolgálati tévé egyik húzóműsorának szánt Friderikusz - A szólás szabadsága egyelőre nem hozza a várt eredményt, alig másfélszeresére tudta növeni műsorsávjának MTV-s közönségarányát.
(Forrás: AGB Hungary, RTL Klub-kutatás)