Lilu és a postások legyőzték Szulákot

Vágólapra másolva!
Kiugróan magas nézettsége volt az RTL Klub szombat esti élő tesztműsorának, amelyet kétszer annyi ember választott, mint a konkurens TV2-s programot. A Lilu, illetve a postások csapatának győzelmével végződött Tudáspróba megismételte elődei sikerét.
Vágólapra másolva!

Nagy győzelmet aratott az RTL Klub május 22-én este Tudáspróba című műsorával, a három órás adás közönségaránya megközelítette az 50 százalékot, míg a TV2-n sugárzott Activity-re a nézők negyede volt kíváncsi. A hat közismert vendég és az öt, civilekből álló csapat általános műveltségét felmérő játék nézettsége meghaladta a 2 milliót, a Szulák Andrea vezette Activity-é pedig 1 millió 110 ezer volt.

A Vágó István és Marsi Anikó által koordinált Tudáspróbá-t a fiatalabb nézők közül is sokkal többen választották, mint versenytársát. Az RTL Klub három órás élőműsorát a 18-49 év közötti csoportból átlagosan 920 ezren követték, az Acitivity-t pedig 466 ezren.

A Tudáspróbá-t a TV2 társasjátéka után, negyed kilenctől vetített amerikai vígjáték, A negyedik tenor sem tudta megszorítani. A mozit a teljes lakosság köréből alig harmadannyian - 720 ezren - nézték, mint az RTL klubos vetélkedőt, és a kereskedelmi csatornák célközönségét, az ötven év alatti felnőtteket tekintve is alig volt jobb ez az arány - a TV2 szempontjából.

A Tudáspróba az RTL Klub tesztsorozatának harmadik része, az első darabot, IQ - Az ország tesztje címmel, 2003 áprilisában sugározták, majd szeptemberben A nagy KRESZ-vizsga következett. A két korábbi műsor hasonlóan magas nézettséget ért el, mint a legfrissebb felmérő, amelyben Bajor Imre, Zalatnay Sarolta, Növényi Norbert, Erdei Zsolt, Détár Enikő, és Lilu mellett a focisták, a hosszú hajúak, a kopaszok, valamint a háziasszonyok csapatai versengtek egymással.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!