A belföldi turizmus fellendítését szolgáló kampány indult a saját nemükhöz vonzódó fogyasztók megnyerésére az Egyesült Államok egyik legnagyobb kábeltársaságának csatornáin.
A 21 és fél millió előfizetővel rendelkező Comcast által terjesztett első ilyen hirdetés Philadelphia látnivalóira hívja fel a nézők figyelmét. A 30 másodperces reklámban két azonos nemű szereplő invitálja a nézőket a "testvéri szeretet városába", ahol az ígéret szerint a kirándulók közelebb kerülhetnek az amerikai történelemhez és megismerhetik a helyi szórakozóhelyeket is.
A rövidfilm központi jelenetében egy XVIII. századi ruhába öltöztetett férfi gyertyafénynél levelet ír "szíve választottjának", akit arra kér, találkozzanak a Függetlenségi Nyilatkozat aláírásának helyszínén, az Independence Hallnál, mert Philadelphia városában nem kell titkolniuk szerelmüket. A következő képek már a randevút mutatják, ahol a színész visszautasít egy feléje közeledő nőt, majd egy férfinak nyújtja át virágcsokrát.
"Meghívjuk őket, mert Philadelphia tele van látnivalókkal és virágzó meleg közösséget találhatnak nálunk. Nem azt mondjuk, hogy ez egy meleg hely, hanem, hogy melegbarát célpont" - tette hozzá Meryl Levitz, a reklámot támogató a nagy-philadelphiai turista hivatal vezérigazgatója.
A társaság még 2003 novemberében kezdte el a homoszexuálisoknak szóló kampányt nyomtatott hirdetésekkel, és Levitz szerint azóta csak kevesen kifogásolták újfajta turistacsalogató módszerüket.