Az amerikai csatorna egy tizenhárom részes sorozatra kötött szerződést, melynek során tizenhat kezdő divattervező versenyez majd egymással. A piaci követelményeknek megfelelően nem csak tehetségük és stílusérzékük kerül majd előtérbe, a jelentkezőknek arról is tanúbizonyságot kell tenniük, hogy az értékesítés és a marketing területén is elboldogulnak.
A sorozat házigazdája és legfőbb tanácsadója maga Tommy Hilfiger lesz, egyben a főnyeremény is az ő személyéhez kötődik: a nyertes egy egyedi kollekciót dobhat majd piacra a Tommy Hilfiger márkanév alatt.
"A sikerhez vezető út nem a szerencséről szól. Kemény munkával, elhivatottsággal még mindig meg lehet valósítani az amerikai álmot. A Cut című sorozat életre szóló lehetőséget biztosít majd valakinek arra, hogy elinduljon a siker felé vezető úton" - nyilatkozta a műsorral kapcsolatban Hilfiger.
A valóságshow-ban vendégtanácsadók, művészek, a zene- és szórakoztatóipar ismert személyiségei is feltűnnek majd, de a vendégek pontos kilétéről egyelőre nem adott bővebb tájékoztatást a csatorna.
"Az emberek imádnak a tévében szerepelni, de ezt a sorozatott csak nézni is élmény lesz" - mondta Kevin Beggs, a műsor producere. "A Cut tele lesz gyönyörű és érdekes emberekkel, akikkel a valóságban sohase lenne alkalmunk összefutni" - vázolta a terveket a producer.
Hilfiger egyébként már rendelkezik némi tapasztalattal a valóságshow-k területén. Az MTV tavaly sugározta a Rich Girls című sorozatot, melyben Hilfiger lánya, Ally volt az egyik főszereplő.
A híres divattervező 1984-ben jelentette meg első kollekcióját. A márkanév alatt azóta nemcsak férfiruhák, hanem bútorok, illatszerek, és szemüvegek is megjelennek, a cég évente mintegy 3,5 milliárd dolláros forgalmat bonyolít le.