Győzike mellett igen intenzív a munka - tudtuk meg az RTL Klub illetékeseitől. Ez látszik a képernyőn is, legalábbis az ABGB Hungary által mért eredmények kiválóak: a múlt hétfői adást az épp tévéző teljes lakosság fele nézte (erős adat: a másik ötven százalék maradt a többi negyven-ötven adóra), ugyanakkor a kereskedelmileg fontos, 18-49-es korcsoportnál még magasabb volt az arány: 52,1 százalékot (és 1,08 millió fiatalabb nézőt) ért a műsor, ami igencsak ritka.
Mint az [origo] megtudta, a vártnál is jobb eredményt elért Győző tegnap megkapta az újabb szerződést, és a jelek szerint ma délután tér vissza, hogy aláírja a folytatást. Elvileg igent mondott, Bea asszony is rábólintott a tervezetre, az RTL Klub sem hagyná abba a sikeres sorozatot. Az első tizenkét részt így egy újabb, kilenc epizódból álló etap követné. Hogy mennyit kap Győzike egy részért, vagy hogy a rövidebb folytatás lényegesen drágább-e, mint az első menet, arról nem kaptunk információt.
Rendületlenül jól szerepel a bő kétmilliós nézőtáborral rendelkező Barátok közt, ami érthető, hiszen ezúttal nem Géza rabolt vagy lopott, hanem őt rabolták ki, Miki és Nóra pedig megint összekaptak valamin, azaz van esemény bőven. A Bk mindig hozza a 39-41 százalék közti közönségarányt, de a Legyen ön is milliomos! sem maradt le nagyon, a bő fél órával korábban kezdődő kvíz is magabiztosan tartja magát az élbolyban, átlagosan 1,8 millió nézővel, 38-39 százalékos közönségaránnyal.
Csütörtökön az Esti showder nagyjából ugyanakkor ment az RTL Klubon, mint a Csaó, Darwin a TV2-n: előbbi 1,54 millió nézőt kötött le, utóbbira 1,14 millióan figyeltek huzamosabban, azaz Fábry Sándor legyűrte Bochkor Gábort, annak ellenére, hogy utóbbi több mutatós hölgyet is felvonultatott műsorában. A 18 és 49 éves kor közöttiek esetében is hasonló volt az arány, itt 39,3 százalék (735 ezer néző) választotta Fábryt, szemben a vetélkedő által "hozott" 29,9 százalékkal, azaz 551 ezer nézővel. A Heti hetes-t, melyről hosszabb beszámolónk, helyszíni riportunk készült, 1,16 millióan követték figyelemmel szombat este, ez valamivel jobb közönségarányt (30,5 százalék) ért el, mint a péntek este vetített Benne leszek a tévében (29,3 százalék, 1,36 millió néző), amiben továbbra is igen gyenge a zsűri, de Hajós még legalább egy élvezhető elem.
A TV2 ezúttal az elmúlt hetekben negatív tendenciát mutató, ám múlt vasárnapra megerősödött Napló-val (2,11 millió néző), a vasárnap esti Tények-kel (1,95 millióan figyelték) és a Megasztár-ral ért el kiemelkedő eredményeket. Utóbbi zenei tehetségkutató során 1,88 millióan nézték és hallgatták a fiatalok előadásait. Mint ismeretes, Boogie harmadszor került a zsűri elé, döntésre várva: ezúttal nem volt kegyelem, távoznia kellett a sorozatból. Mivel korábban Bartók Eszterrel hasonló történt - ő is két alkalommal még megúszta, de harmadikra nem volt mentőöv -, ez rossz ómen lehet Tóth Gabinak, akit már kétszer visszahoztak Bakácsék.
A legnézettebb film múlt héten egy James Bond-darab volt, a Halj meg máskor, a sármos titkos ügynök hihetetlen kalandjait 1,57 millióan követték figyelemmel. Az MTV a Mágnás Miska című játékfilmmel vetette magát észre a legnézettebb műsorok közt, ez 1,43 millió embert ültetett a képernyő elé.
Érdekes megvizsgálni a tévézők preferenciáját akkor, mikor ugyanazt a műsort közvetítik a nagy, országos tévécsatornák - persze ilyen alkalom igen ritkán adódik. A teljes lakosságot és a 18-49-es korcsoportot szemlélve az RTL Klub bizonyult legerősebbnek pénteken, II. János Pál gyászszertartása során. Az éppen tévé előtt ülő összlakosság 29,4 százaléka az RTL-en nézte az eseményt (508 ezer néző), 28,6 százalék választotta a közszolgálati adót, ugyanakkor 19,2 százaléka az épp tévézőknek a TV2-t favorizálta.
Ennél érdekesebb adat, hogy a 18-49-es, reklámozók számára fontos korcsoportban az RTL Klubot annyian figyelték, mint a másik két nagy adót együtt: előbbi 34,1 százalékot ért el reggel tíz és délután egy óra között (ez 213 ezer "fiatal" tévézőt jelent), miközben a TV2 20,4 százalékot, az MTV 15,1 százalékot ért el az AGB Hungary adatai szerint.