28,3 százalékos átlagos nézettséggel múlt héten is az RTL Klub volt a legkedveltebb hazai televízió, miközben a TV2 szűk két százalékkal maradt le mögötte. A teljes tévéző lakosság 12,4 százaléka tartózkodott az m1-en, a Viasat pedig kerek négy százalékot jegyezhetett fel. A 18-49-es célcsoportban 3,5 százalék az RTL Klub előnye a TV2-vel szemben, az m1 viszont ismét 10 százalék alatt maradt a kereskedelmileg fontos kategóriában. Főműsoridőben, este ötszázaléknyival vezet az RTL, itt összesen 4,7 százalékon áll a Viasat. Látható tehát, hogy a TV2 a teljes lakosságnál inkább képes megszorongatni az RTL Klubot: itt a Top 10-ben hat RTL-es műsor mellett négy TV2-es szerepel - ám a 18-49-es kategóriában a legnézettebb tízből már nyolc műsort szállított az RTL Klub.
A teljes lakosságnál változatlanul népszerű az Áll az alku, a fiktív bankigazgató és Gundel Takács incselkedő alkudozásra és a táskákat dermedten figyelő játékosokra csütörtökön 2,24 millió tévéző volt kíváncsi. Győzike változatlanul egyfajta Jolly Joker, megérte hát leszerződtetni egy harmadik menetre is: közel kétmillió nézőt hozott. A dobogóra felfért még a Napló (érdekesség, hogy a fiatalabb korcsoportban már csak a 17. helyre ért be).
Negyvenszázalékos közönségarány felett teljesített a héten a már említett Győzike és Áll az alku mellett az RTL csütörtöki Híradó-ja, Walker, a texasi kopó, a Heti hetes, Mónika vagy épp a bahreini Forma-1-es közvetítés. A vasárnapi Heti hetes (akárcsak a felülmúlhatatlan színészkirály, Chuck Norris) közel 50 százalékot hozott, azaz az épp tévé előtt ülők majdnem fele nézte Jáksóékat. Pénteken a Csao Darwin megverte a teljes lakosságnál már nem túl fényesen teljesítő Rejtélyek városá-t (viszont a 18-49-es célcsoportnál kikapott tőle), a Megasztár másnap 1,52 millió nézőt vonzott. A legnézettebb szappanopera természetesen a Barátok közt, a legkedveltebb külföldi sorozat a Cobra 11. A Született feleségek 30 százalék alatt maradt a múlt héten.
Ha a napi műsorokat külön egységéként kezeljük, akkor az első hat helyből ötön az Áll az alku pöffeszkedik, csak az RTL Klub doku soapja kúszik be a harmadik helyre, azaz a táskanyitogatós vetélkedő lett a TV2 Győziké-je.
Kissé más a helyzet a 18-49-es csoportnál. A reklámozók által kedvelt csoportnál változatlanul népszerűek a német autópálya-rendőrök (olyannyira, hogy első helyre száguldottak be). A Gagyi lovag című filmben Martin Lawrence talál egy medált, amely visszarepíti őt a középkorba - a filmet pedig a káromkodások és a suta poénok a második helyre repítették. A dobogóra még felfért az Áll az alku, az első három láttán nyilvánvaló, hogy az esti órákban könnyed szórakozásra vágyik a nép, nem óhajt gondolkodni.
A hírműsorok esteében a 18-49-es célcsoportnál az RTL Klub vasárnapi Híradó-ja volt a legnézettebb (száz fiatalabb tévézőből 44 ezt figyelte), itt gyengén teljesített a Tények, melynek szintén a vasárnapi volt a légnézettebb adása, de csak 32 százalékos közönségaránnyal futott. A teljes lakosságnál viszont pont utóbbi hírműsor érte el a legtöbb nézőt (1,89 milliót). A legnézettebb RTL-es Híradó a csütörtöki volt, 182 millió nézővel, és heti átlagban is az RTL Klub vezet. Az m1 legnézettebb hírműsorából, a szombat este fél nyolckor kezdődő Híradó este című műsorból 1,05 millió néző informálódott, ez volt egyben az MTV legjobb eredménye a múlt héten.
Az m1 esetében a hírműsor mellett a Krém és az ötöslottó sorsolása ért el még egymillió néző körüli eredményt. Az Önök kérték című kívánságműsor vagy a Másutt a fű zöldebb című angol vígjáték csak bő 800 ezer nézőt érdekelt. A szólás szabadságá-t 677 ezren követték, a legnézettebb Szomszédok epizódon pedig közel 600 ezren nosztalgiáztak. A szólás szabadsága januári átlagához képest (539 ezer néző) általában 120 ezerrel többen követték márciusban a műsort, ez talán a közelgő választásoknak köszönhető. Ez mindenesetre még így is jócskán alatta marad a Friderikusz-éra alatti mutatóknak.
Az ATV továbbra is jó húzásnak tarthatja, hogy leigazolta a Névshowr-t, az Anettkát, Szandit meg Schobert Norbit egyszerre (!) a nézőkre szabadító műsorra másfél óra alatt bő egymillióan kapcsoltak. Ebből sokan mentek is ugyan tovább, más téma után kutatva, de a 9,4 százalékos közönségarány igen jónak számít az ATV átlagos nézettségéhez képest.