Mióta az ABC csatorna, az Apple-lel kötött szerződés keretében, jó pár műsorát felpakolta az iTunesra, a többi tévétársaság is próbál internetes sugárzási lehetőséghez jutni. A folyamathoz valószínűleg az is nagy mértékben hozzájárul, hogy a népszerű videókereső oldalakra (például a YouTube-ra vagy az About.comra) rengeteg tévés tartalmat is feltesznek a felhasználók.
Az MTV most megpróbálja ezt a fajta internetes tévézést nyereségessé tenni azzal, hogy a nézőket megelőzve teszi fel műsorait a netre. A klipeket különböző hirdetések támogatják, így kerülnek át a Google-ról más honlapokra is. A Google egyelőre előre kiválasztott honlapoknak reklámozza a legújabb szolgáltatást - az alhonlapok természetesen szintén részesednének a hirdetések bevételéből.
Az MTV arra számít, hogy ily módon komoly bevételre tehet szert, hiszen a Google-nek már így is közel százmillió látogatója van havonta, és szponzorok ezrei támogatják. A zenecsatorna kezdetben három-ötperces minivideókat bocsát ki Laguna Beach című sorozatából, illetve a Nickelodeon Spongyabob Kockanadrág-jából is láthatunk rövid részleteket - az MTV-t és a Nickelodeont ugyanis ugyanaz a cég, jelesül a Viacom irányítja.