Bejött a táncos show az RTL Klubnak

Vágólapra másolva!
Semmiféle lázcsillapító nem segít, vizes borogatás vagy hűtőfürdő szükségeltetik, mert az RTL táncos show-ja láthatóan a tavasz egyik rövid, de hangos durranása - bár az Áll az alku is nagyokat pukkan, ráadásul naponta. Nézettségben vezet az RTL, a 18-49-es célcsoportnál, estefelé nagy az előnye.
Vágólapra másolva!

Nem véletlenül öltöztek egy hónappal ezelőtt Szombat esti láz-dresszbe még a négyes és hatos villamosok is a Nagykörúton: a ritmikusan mozgó hírességek 50,3 százalékos közönségarányt értek el szombat este, azaz idősávjában minden második magyar tévéző nézte, miképp alázzák meg verbálisan Erdélyi Mónika műsorvezetőt. Egyetlen műsorként vitte át a kétmilliós lécet. A dobogóra felfért még az egész tavasszal ragyogóan szereplő, a TV2-nek rendre "érmet" szállító Áll az alku (1,9 millió néző) és a szintén csütörtöki Barátok közt-epizód (1,79 millió néző).

A Legyen ön is milliomos! (1,75 millió néző) negyedik helye nem túl nagy meglepetés, mint ahogy a lassacskán búcsúzó Győzike 1,71 milliós nézettsége sem. A legnépszerűbb műsorok közé felfért még a Napló, a Vészhelyzet, a vasárnapi Tények, a megunhatatlannak tűnő Walker, a texasi kopó és a Már megint bérgyilkos a szomszédom című film. A legnézettebb tízből öt RTL-es, öt TV2-es műsor, noha előbbiek inkább az élen, utóbbiak inkább a tízes lista második felében tanyáznak. Kiemelkedően jó közönségarányt ért még el a Forma-1 Spanyol Nagydíja (47,5 százalék), a Heti hetes (a tévézők durván fele nézte) vagy a múlt hétfői Mónika-show (tízből négy tévéző tapadt rá).

Az m1 műsorai közül a Szenes-turné, a slágerek túlélőshow-ja érte el a legmagasabb nézettséget a teljes lakosságnál, 965 ezer néző leste a vidéken haknizó Aradszkyékat és a ripacskodó Bella Leventét. A vasárnap esti Krém 911 ezer nézőt vonzott, de a Gőg című olasz filmsorozat szerdai darabja is szépen teljesített. A legnézettebb MTV-s Híradó a vasárnapi volt, ebből 771 ezren informálódtak. Az Életképek 755 ezres nézőtáborra lehet büszke, miközben a Miss Universe Hungary döntőjének mezőnyét kereken félmillió honfitársunk mustrálgatta szakértő szemmel.

A Viasat 3-nak gyilkosságok hozták a jó nézettséget: A helyszínelők csütörtöki részén 337 ezren borzongtak, a Miami helyszínelők múlt heti epizódján 294 ezren rettegtek, A bérgyilkos kegyelme című filmet pedig 251 ezren követték félve, a takaró alól.

A kereskedelmi célcsoportban - szokás szerint - csak RTL-es és TV2-s műsorok vannak a Top 30-ban, előbbi csatornától mindjárt négy az élbolyban: a Vészhelyzet, a Barátok közt és a Szombat esti láz is 40 százalékos közönségarány felett teljesített, csak utánuk kocog lomhán Győzike, lemaradva, 39,9 százalékos közönségaránnyal. A TV2 négy produkcióval került be a legnézettebb tízbe, viszonylag jól ment a szerdai Aktív, a Napló, a Már megint bérgyilkos a szomszédom vagy az Áll az alku. Ami feltűnően betegeskedik, az a Nem a te napod című átverős műsor: a teljes lakosságnál nincs a harmincban, a 18-49-es célcsoportnál pedig a 29. helyen kuporog, szerény 19,6 százalékos közönségaránnyal.

A múlt hét legnézettebb tévécsatornája az RTL Klub volt ismét, 28,8 százalékos átlagos nézettséggel. A TV2 25,9, az m1 13,4, a Viasat kereken 4 százalékot csípett meg. Bő három százalék az RTL fórja a 18-49-es célcsoportnál is, itt előbbi 31,1, utóbbi 27,8 százalékon állt meg. Főműsoridőben növelte a távolságot az RTL Klub, esténként már 6,6 százalékos előnye van.

Kalmár Csaba

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!

Mindent egy helyen az Eb-ről