Az AGB Nielsen adatai szerint a magyar-olasz barátságos meccs legnézettebb percében 1,64 millió magyar figyelte a találkozót - lehetett volna több is, de a közelmúlt számos csapása miatt sokan eleve nem hittek abban, hogy tisztességes eredményt érnek el legjobbjaink. A mérkőzés "csúcspercében" az összes tévéző 53 százaléka az RTL-en lógott. A teljes lakosságot véve alapul 3 millió 221 ezer ember volt kíváncsi legalább rövid időre arra, hogy mire megy Gera, Priskin és Hajnal az azzurik ellen.
A közvetítés alatt többször is volt olyan időszak, mikor az összes tévéző több mint fele a meccsre koncentrált (a teljes lakosságnál és a 18-49-es célcsoportban is). Főképp a második félidőben volt ez jellemző, mivel ekkor négy szabályos gólt láthattak azok, akik még hittek a magyar futball feltámadásában.
A kereskedelmi célcsoport görbéjén látszik, hogy a TV2 kétszer vette át a vezetést az este során, egyszer 21 óra és 21 óra 20 között, majd a meccs szünetében, akkor sokan kapcsoltak el az RTL-ről, hogy megnézzék, mit kínál a rivális nagy kereskedelmi csatorna. Köszönhetően annak, hogy az olaszok nem rúgtak ötöt az első negyvenöt percben, elkedvetlenítvén így az örök optimistákat, a második félidőben a kiválóan játszó magyar válogatott visszacsalogatta a nézőket a csatornára, amely simán nyerte az estét.