Falakat döntöget az RTL Klub

Vágólapra másolva!
Az Apafej című vígjátékkal verte meg az RTL a TV2 új, apokaliptikus sorozatát, így Jerikó falait az első csapás már megrengette: a Jericho első része tehát nem parádézott. A szombatot elvitte a TV2, amúgy általában csak a Fókusz indulásáig vezetett a hétköznapokon: a főműsoridőt célcsoportban rendre elvitte az RTL Klub.
Vágólapra másolva!

A teljes lakosságnál, az egész napot vizsgálva a TV2 volt múlt héten a legnézettebb csatorna, bár estére már feljavult az RTL Klub, és főműsoridőben a vezetést is átvette. Míg a két nagy kereskedelmi csatorna 23-24 százaléknál állt, az m1 13,2 százalékot ért el az év 37. hetében. A kereskedelmi célcsoportnál az RTL Klub közel öt százalékot vert a TV2-re az egész napot vizsgálva: főműsoridőben a differencia bő nyolcra hízott.

A legnézettebb műsorok listájának élén persze a Barátok közt trónol, 2,18 millióan nézték a csütörtöki részt. Jól ment az Apafej című vígjáték, ezt a Jericho című, apokaliptikus hangulatú sorozat bánta nagyon. A Fókusz kúszott még a dobogóra, így az RTL Klub elvitte a jó helyeket. Fábryt száz tévézőből 41 látta, a Heti hetes-t 39, a Forma 1-es futamot pedig 43.

A TV2 a Jóban Rosszban-t, az Activity-t és az Aktív-ot tudhatja a lista első felében. A tévézők harmada nosztalgiázott az Ilyenek voltunk-kal, ugyancsak száz nézőből 32 figyelte a Napló-t és a Tények is szépen ment szerdán (1,34 millióan informálódtak a hírműsorból).

Az MTV legnézettebb műsora a Kékfény volt (964 ezer), de 800 ezer nézőnél több figyelte a lottósorsolást, a Híradó-t, a kissé lassan induló Tűzvonalban című magyar krimisorozatot, az Önök kérték-et és az Életképek-et. 700 ezer fölött jegyzik manapság a Csináljuk a fesztivált című show-t, illetve A TV ügyvédje című jogi műsort. Közönségarányban a Kékfény a legerősebb, a tévézők bő 22 százaléka borzongott a gazfickók tettei láttán.

A Viasatnál A helyszínelők arattak, 415 ezer nézővel, Columbo 338 ezret hozott, és ettől nem sokkal maradt le Az elnök különgépe című film sem. A csatorna célcsoportjában előbbi és utóbbi ért el viszonylag jó közönségarányt (12,9 és 11,1 SHR%), a ballonkabátos nyomozó viszont csak a tévéző fiatalok hét százalékát szórakoztatta.

A Duna tévén a Híróra volt a legnézettebb, a 15-i adásból 170 ezren informálódtak. Derrick még mindig vonz 135 ezer nézőt, és körülbelül ennyi nézőt csábított a Kívánságkosár tartalma.

Az ATV is küldi számunkra az adatokat, ezekből kiderül, hogy a kábeltévével bíró felnőtteknél igen erős volt az Esti Frizbi (376 ezer néző). A Zeneexpressz 186 ezer nézőt szórakoztatott, a Hurrá, nyaralunk 25 ezer nézővel maradt le a másik zenés programtól. A csatorna még az Egyenes beszéd-del és az Újságíróklub-bal ér el több embert, előbbi 143 ezer nézőt, utóbbi 130 ezer tévézőt érdekel.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!