Az év 3. hetében is az RTL Klub volt a legnézettebb hazai csatorna, átlagban 25,5 százalékot ért el, szemben a 21,6 százalékos TV2-vel és a 12 százalék alatt maradó MTV-vel. A kereskedelmi célcsoportban, tehát az ötven alatti felnőtteknél hat százalékkal vezet az RTL, de a fölénye főműsoridőben már bő 12 százalék. A Viasat3 heti közönségaránya a teljes lakosságnál 5,2, a célcsoportban 6 százalékos volt.
Ennek megfelelően őrületes meglepetések nem sorjáznak a listán, a Barátok közt és a Fókusz legnézettebb adásait kétmilliónál is többen figyelik, egy este 1,92 millióval villantott A széf, és az RTL-es Híradó is nagyon erős volt szerdán. A TV2 ezúttal három műsort delegált a tíz legnézettebb közé, a Napló-t és a vasárnapi Tények-et egyaránt a tévézők harmada követte, a Jóban Rosszban egyik része pedig 1,56 milliós nézettséggel ment.
Az MTV műsorai közül a lottósorsolást nézték a legtöbben, 1 millió 98 ezer néző reménykedett benne, hogy a februárt már a Bahamákon kezdik a családdal, egy nagyobb jacuzziban, tele franciapezsgővel, miközben pökhendi és kaján sms-eket küldözgetnek volt főnöküknek. A Híradó-nak is volt erős estéje, 1 millió 13 ezer nézővel, és a Kékfény is jól megy. A sorozatok közül az Életképek 787, a Tűzvonalban pedig 693 ezer nézőt vonzott.
18-49
A fiatalabb nézőknél is a Bk nyert, láthatóan nincs izgalmasabb egy hideg, sötét estén, mint bepillantani a Rózsa presszó ajtaján s megfigyelni Vili bácsi mozgását. A Tök alsó című vígjáték is sok nézőt érdekelt, száz fiatal tévézőből 41 kuncogott a banális tréfákon. Aratott még az RTL a Fókusz-szal, a Híradó-val meg a Cobra 11-gyel, a TV2 pedig csak két műsort juttatott be a tízbe: jól ment a House, és az NCIS sem vallott szégyent. Jó ötlet volt a Jericho helyére betenni a Liptai-show-t, mert Claudia a teljes lakosságban és a 18-49-es célcsoportban is (a női nézőnknél meg különösen) megverte a Gyilkos elmék-et: korábban ebben a sávban a kansasi kisváros túlélői rendre leszerepeltek.
A Viasat3-nál továbbra is A helyszínelők aratnak: az új részt a teljes lakosságból 435 ezren figyelték, de ez volt egyben a célcsoportnál is a nyerő, 13,4 százalékos közönységaránnyal. Az idősebbek szeretnek még borzongani az Emberi történetek-en, a fiatalok egy része meg kedveli még a Halálbiztos diagnózis című sorozatot.