Erre egyelőre csak az Egyesült Államokban van lehetőség, a vetélkedőkre eléggé rápörgött GSN csatorna jóvoltából. Itt debütál ugyanis novemberben a Think Like a Cat, vagyis a Gondolkozz úgy, mint egy macska című játék, melyben a gazdik és a cicák együtt versenyeznek az egymillió dolláros fődíjért.
A műsor három körből plusz a döntő versenyszámból áll: az első elég egyszerű, ebben a macskának csak az a dolga, hogy versenytársainál több ételt egyen meg adott idő alatt. A gazdik csak e kvalifikációs megmérettetés után szállhatnak ringbe: a második körben macskákkal kapcsolatos, általános kérdésekre kell válaszolniuk, saját kedvencükkel való viszonyukra csak ezután kérdeznek rá.
A harmadik körben a gazdiknak saját macskájukról mutatnak felvételeket, itt azt kell eltalálniuk, hogy háziállatuk miként fog viselkedni különféle szituációkban. A továbbjutott "pár" számára ezután következik a döntő: amolyan Széf-szerűen, 10 zsák közül kell választania a gazdinak és a cicának is egyet-egyet. Ha a két zsákban megyegyező szimbólumok vannak, a szerencsés duó máris viheti az egymillió dollárt - ha nem, akkor rongyos 25 ezerrel vigasztalódhatnak.
A játék kiötlője egyébként a Meow Mix nevű macskaeledel-gyártó vállalat, amelynek nyilván jó kis reklám lesz a műsor. A cégnek nem ez az első ilyen vállalkozása, pár éve elkészítették a Meow Mix House-t, a macskákkal indult első valóságshow-t.