A Sony Pictures Entertainment csatornája öt éve van jelen a közép-európai piacon, így Magyarországon, Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, Romániában és Bulgáriában látható kínálata, mely sorozatfüggőknek kedvez, ugyanis több széria első vetítésre szóló kábeljogát birtokolja - itthon például a Lost-tal megelőzte az RTL Klubot, a Jerichó-val a TV2-t. 65 ország 137 millió háztartásában fogható, a kelet-európai régióban 12 millió háztartás nézheti az AXN-t.
2009 tavaszát várhatják a Lost kedvelői, ugyanis a misztikus-kalandos sorozat ötödik évadja az AXN-en bukkan fel elsőnek (a szériát az országos lefedettségű RTL Klub átrakta hétvégére, a délutáni sávba, de ez csak a negyedik évad). A CSI: New York-i helyszínelők szintén az ötödik szezonnal jelentkezik tavasztól, de fut itt (is) a Kaliforgia, a Kemény zsaruk, a Szellemekkel suttogó, Doktor House, idén ősszel pedig jön A hetedik érzék és a Painkiller Jane is.
Az AXN közép-európai igazgatója Eddie Nelson az [origo] kérdésére elmondta, hogy az AXN itthon a kereskedelmi célcsoportban 1,3 százalék körül teljesít, és ezt szeretnék 1,6-ra feltornászni 2009-re. Szintén rákérdeztünk arra, hogy mi a helyzet Közép-Európába tervezett szerethető és látványos Amazing Race-szel, amire itthon is kerestek játékosokat: a vezető menedzser elmondta, hogy az ázsiai, lokális verziót már leforgatták, de nem tettek le arról, hogy magyarokkal, csehekkel, románokkal egy legyen utazós-kalandos reality. A pénzügyi válságról megjegyezte, hogy alighanem minden multicégre hatással van vagy lesz, de ettől függetlenül az AXN terjeszkedni akar, befektetne a régióban, miközben egyik céljuk, hogy a digitális átállás végére sok tematikus csatornával legyenek jelen a magyar háztartásokban.