Az év 2. hetében az RTL Klubot az épp tévézők negyede választotta, a TV2 21,8 százalékos közönségaránnyal ment, tízből egy tévéző pedig az MTV-logót látta a műsor közben. A kereskedelmi célcsoportnál a 26 százalékot jegyző RTL bő négy százalékpontot vert ellenfelére, miközben az ötven alatti felnőtt nézők csak 4,7 százaléka időzött az m1-en.
A teljes lakosságnál nyert a Vacsoracsata, azaz jó ötlet volt az RTL szempontjából összeereszteni az amúgy is igen nézett Celeb vagyok reality főszereplőit, ezúttal valamivel civilizáltabb körülmények közt. A főzős valóságshow csinált 2,28 milliós nézettséget is, ez alatt maradt a Fókusz és a Híradó, így a Barátok közt csak negyedik a listán. A TV2 négy műsorral van a Top 10-ben, amúgy - noha Joshi Bharat nyert sávjában és a legnézettebb film a Számkivetett volt - nem voltak hangos sikerei a csatornának. Az m1 csak az Önök kérték-kel véteti magát észre a Top 30-ban, ez a műsor 936 ezer tévézőt érdekelt.
A kereskedelmi célcsoportban is az RTL-es celebes főzőshow nyert, nagyon komoly, 46,6 százalékkal futott a január 10-i adás. A szokásos szereplők (Fókusz, Barátok közt) vannak még dobogón, a TV2 pedig a Számkivetett című modern Robinson-sztorival ért be a negyedik helyre. A három és fél órás Boksz Klub-ot minden harmadik fiatal tévéző nézte átlagban, persze a meccsek alatt nőtt a közönségarány is.
A Viasat3 továbbra is CSI-profilú csatorna, mivel a célcsoportban a legnézettebb műsora a Miami helyszínelők volt, másodikként a vegasi kollegák futottak be, utána pedig a második spinoff, a New York-i helyszínelők következik. Előbbi hozta egyben a legjobb közönségarányt is, ennek időtartama alatt a nagyon tisztesnek mondható 15,8 százalékon zakatolt a Viasat.
Top 30, teljes lakosság
Minden műsor a legnézettebb részével szerepel.
Forrás: AGB Nielsen