Hiába költöztette be vélhetően nem kevés pénzért Alekoszt és pergőnyelvű, tűzrőlpattant anyukáját a Tv2 a párkereső valóságshow-ba, a nézettség csak ideiglenesen nőtt egy-két százalékponttal, majd visszaesett 17-18 százalékra. A produkció egy valószínűleg előre beszervezett, vörös hajú lányt is berakott a műsorba, hogy a VV5 győztesének is jusson nő, illetve, hogy puszta jelenléte kiborítsa a két hónapja kamerák előtt elé nőket, de az AGB mérései szerint új nézőket nem fogott ezzel a reality.
A november 24-i adás - amelyet a pillantása és monológja alapján a határozottan részeg, ordenáré módon szitkozódó Alekosszal promóztak - a kereskedelmi célcsoportban 16,7 százalékra volt képes, ennél többen követték a Fókusz-t az RTL-en. A valóságshow előtt a Tények még verte az RTL hírműsorát, de a Tények végéhez képest tíz százalékpontot veszített a Tv2 az ÖsszeEsküvők végére. Mivel minden műsor nézettsége hatással van a rá következő műsorszáméra, így a Jóban Rosszban sínyli meg az apadást - sokan ugyanis kényelemből, megszokásból maradnak egy tévécsatornán, és nem váltanak folyton a reklámblokkok alatt.
A Tv2 a szappanopera után az Üvegtigris második részét adta, ez kikapott ugyan a Való Világ-tól, de mivel folyamatosan nőtt a közönségaránya, a Dr. Csont-ot már megverte.