A reklámozóknak fontos kereskedelmi célcsoportban egymillió néző alá csökkent az Anger Management nézettsége az USA-ban, az FX csatornán: az évadzáró epizód 994 ezer fiatalabb nézőt érdekelt, teljes lakosságban pedig 1,97 millióan követték. Ennek ellenére az FX berendelte a folytatást, és a szerződés szerint az első, 10 epizódos évad után egyből 90 részt - ilyesmire nem nagyon van példa még az amerikai tévéiparban sem, ahol a kábeltévék inkább évi 10-12 epizódban, az országos csatornák pedig 20-24 részben gondolkodnak.
A sorozat részeit a deadline.com szerint átlagosan 4,53 millió amerikai nézte, a fiatalabb, ötven alatti felnőttek közül pedig 2,5 millióan. Vélhetően az is Sheenek kedvezett, hogy a nemzetközi eladásokból sok pénz folyhat be - elvégre mégiscsak ismert névről van szó.
Jelentős méretűre hízott Charlie Sheen-dossziénkat itt találja.