Anger Management
Charlie Sheen egy népszerű, ám nem túl jó sorozatból, a Két pasi - meg egy kicsi-ből kiszállva egy rosszabb sorozatban folytatta. Az Anger Management a Ki nevel a végén? című Adam Sandler-film alapján készült, benne Sheen egy elvált pszichiátert alakít, aki maga is kezelésre szorul olykor: a minőségéről pedig mindent elmond, hogy a nézettség a kezdeti 5 millióról 2 millió alá csökkent. Az FX csatorna ennek ellenére mégis berendelt 90 további epizódot a sorozatból, melyeket gyorsított tempóban fognak forgatni.
--------------
Partners
Az új, Amerikában ősszel bemutatkozó országos szituációs komédiák jó része ötlettelensége miatt nehezen nézhető. A Partners például már az első részével megbukott, bár csak a 6. epizódot követően került le a CBS műsoráról. A két párról (egy meleg és egy heteró) szóló komédia elhasalásának fő oka is a minőség lehetett, ugyanis első két nekifutásra (2007 - CBS, 2008 - ABC) sem kellett senkinek a pilot, de úgy tűnik harmadjára felmelegítve a CBS mégiscsak bedőlt a készítőknek és a fókuszcsoportnak. Vesztére.
--------------
Guys with Kids
Amerikában az ősz legnézettebb csatornája az NBC volt, azonban a csatorna a sikerek mellett csúfos bukásokat is szállított. Például a Guys with Kids-et, mely három barátról szól, egész pontosan három apáról, akiknek olykor meggyűlik a baja a gyerekeikkel - és az asszonyaikkal. Húsz éve még talán el is mentek volna a lejárt szavatosságú, magától értetődő poénok, de 2012-ben már nagy merészség volt egy ilyen sorozatot bemutatni.
--------------
Kóma (Coma)
Robin Cook klasszikusából már készült egy remek film, amely még ma is megállná a helyét a műfajban. Akkor Michael Douglas és Genevieve Bujold főszereplésével dolgozták fel az orvosi krimit, most Lauren Ambrose és Steven Pasquale volt a két főhős, de a mellékszereplők között olyan színészeket találhattunk, mint Geena Davis, James Woods vagy Richard Dreyfuss. Azonban a tévés minisorozattá felduzzasztott történet még Ridley és Tony Scott produceri felügyelete ellenére sem működött. Bár új verzió techno jellege miatt jó pár modern effektet tartalmazott, azonban roppant érdektelenné silányította az eredetiben pörgős és paranoid sztorit.
--------------
Dallas
Sokan várták a Dallas 2012-es felújítását és a nézettségből ítélve sokan is csalódtak. Amerikában és itthon is eltűnt a premier nézőinek fele az évadzáróra (az RTL Klub félmillió nézőt veszett vele), de persze még így is maradtak annyian, hogy folytatódhasson a Ewing-család története a 2. szezonnal. A csalódást okozó szereplés fő oka minden bizonnyal a színtelen új karakterekben keresendő, viszont az új verzió készítőit azért mindenképp dicséret illeti, hogy a régi arcokat (Bobby, Jockey, Samantha) remekül integrálták a történetbe. Ha ők nem lettek volna, már az új Dallas sem létezne.
--------------
Alcatraz
Az amerikai Fox csatorna és a közönség részéről is hatalmas várakozás előzte meg az Alcatraz című sci-fi-sorozatot (itthon is bemutatták). Többek között azért, mert az egyik készítő J.J. Abrams (Lost - Eltűntek) volt, és azért is, mert az egyik főszereplőnek az ugyancsak Lostos Jorge Garciát választották a producerek. Sőt, a történet is olyannak tűnt, ami a közönség kedvére való lehet, hiszen az alcatrazi börtön foglyainak 60-as évekbeli rejtélyes eltűnése és jelenbéli véletlenszerű megjelenése körül forgott. Azonban egy misztikus sci-fi helyett a sorozat egy rettenetesen unalmas és blőd krimisorozat lett, mely jó karakterek híján tucattermékké silányult, és az évadzáró részre már szinte senki sem kapcsolta be miatta a tévét. Így nem is csoda, hogy a Fox köszönte szépen, de nem kért a folytatásból.
--------------
A pletykafészek (Gossip Girl)
Vannak sorozatok, amelyeket készítőik nem képesek a csúcson abbahagyni. Egykoron trendteremtő tinisorozatnak számított az itthon A pletykafészek címmel sugárzott Gossip Girl, azonban mostanra már eljárt fölötte az idő, és 2012-ben inkább a kínos szériák között emlegették. Nem is csoda, hogy a 6. évaddal befejeződött, de persze ez az utolsó szezon is csak efféle kegyelemévadnak tekinthető, hiszen leírni is szörnyű, hogy már egymillió nézőt sem érdekelt a sorozat - az USA-ban, ahol 313 millióan laknak.
--------------
A hidegsebész (Body of Proof)
A Született feleségek-ben akkora népszerűségre tett szert a Katherine Mayfairt játszó Dana Delany, hogy az amerikai ABC csatorna megjutalmazta egy saját sorozattal. Azonban A hidegsebész, vagyis a Body of Proof nem váltotta be a hozzáfűzött reményeket, a kórboncnokos krimi már az első évadban sem volt túl jó, de a második szezonban végképp mélypontot ért el minőségben és nézettségben is. A Nyughatatlan Jordan másolataként felfogható széria mégis folytatódni fog 2013-ban egy harmadik szezonnal, azonban új készítőkkel és új főszereplőkkel (Delany persze marad), ami annak jele, hogy az ABC csatorna is tisztában van azzal, hogy mellényúlt, s most menteni próbálják azt, ami még menthető.
--------------
Up All Night
Itthon még nem látható az Up All Night című komédia, azonban Amerikában már a második évadja tart a vesszőfutása. Pedig két kedvelt színész (Christina Applegate és Will Arnett) egészül ki benne egy vicces mellékszereplővel (Maya Rudolph) és egy kisbabával, hiszen a történet egy, a szülői megpróbáltatásokkal szembenéző fiatal házaspárról szól - és a "család barátjáról". A közönséget eleinte természetesen érdekelte a koncepció és az alapfelállás, a premiert 11 millióan látták, manapság viszont már 3 millióan sem követik figyelemmel a borzasztó komédiát. Azt a komédiát, melynek készítői egy kétségbeesett húzással próbálják visszaszerezni az elvándoroltt nézőket: a 2. évad közepén ugyanis az eredetileg egykamerás sorozatot átalakítják többkamerássá, élő közönség előtt játszódóvá, így remélve magasabb nézőszámot.
--------------
Haven
Azt már megszokhattuk, hogy Stephen King könyveinek filmes adaptációi nagyon sokszor vakvágányra futnak, inkább csak a novelláinak feldolgozásai aratnak különösebb sikert. Azonban a tévében eddig King neve jól csengett, hiszen például a Holtsáv is megért hat évadot, ráadásul minőségben is abszolút rendben volt. Nos, a Coloradói kölyök című regényből készült Haven esetében a siker ugyancsak megvan, nemsokára már a negyedik szezonja kerül képernyőre, azonban minősége miatt az adaptációnak helye van az év legrosszabb sorozatai között. Egész egyszerűen azért, mert gyenge színészekkel és karakterekkel produkál teljesen klisés, természetfölötti történeteket - mindezt éppen a Holtsáv készítőinek tollából.