Nem szűnik meg a DTK Show, az ugyanis az MTVA saját fejlesztésű műsora, amelyet a sajtófőnök szerint a műsorvezető D. Tóth Kriszta felmondása után sem terveznek levenni a képernyőről.
"A DTK Show-t, mint női talkshow-t az MTVA hozta létre a közmédiában, a televíziós formátum a jövőben is szerepel az M1 képernyőjén - függetlenül a műsorvezető személyétől. Tehát a tavaszi műsorrendben továbbra is lesz női talkshow a közmédiában, az, hogy a műsorvezetőt D. Tóth Krisztinának hívják vagy sem, a műsor létével kapcsolatos találgatásokat illetően jelen pillanatban egyáltalán nem mérvadó" - jelentette ki a Hír24-nek Lencsó Rita, az MTVA sajtófőnöke.
D. Tóth Kriszta a műsora egy korábbi felvételén, Garas Dezsővel
D. Tóth Kriszta műsorvezető pénteken adta be a felmondását az MTVA-nak, amellyel elmérgesedett a viszonya, miután a stábja nagy részét kirúgták, és bele akartak szólni abba, hogy kik szerepelhetnek a DTK Show-ban - legalábbis a távozásáról szóló sajtóhírek erről szóltak.
Az MTVA a hírekre reagálva korábban közleményben úgy értelmezte a történteket, hogy vezetése hetek óta folyamatosan egyeztet a műsorvezetővel műsora folytatásáról és a közmédiában várható jövőjéről, de a jelek szerint mindhiába. "Az MTVA úgy ítéli meg, hogy D. Tóth Kriszta a kiszivárogtatással a médián keresztül kívánt nyomást gyakorolni a döntéshozókra, és az sem kizárt, hogy esetleg egy másik televíziós csatornánál kívánja folytatni pályafutását" - szúrt még oda egyet a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap.
D. Tóth Kriszta 2011 elején már felmondott a köztévénél, otthagyta a Híradó bemondói székét. Később tért vissza a neve kezdőbetűiről elnevezett DTK Show műsorvezetőjeként.
A DTK megszűnéséről először 2011 decemberében röppentek fel pletykák, akkor a rossz nézettségre hivatkozva állítólag a közmédia akart megszabadulni a műsortól, de akkor jelentősen átalakították a show-t, és azóta már többször megverte a vele felváltva, ugyanabban az idősávban sugárzott Fábry-show-t. A DTK nézettsége még azonban így is csak átlagosan 4 százalék volt a kereskedelmileg fontos 18-49 év közötti korosztály, és 8 százalék a teljes lakosság körében.