A teljes lakosságnál csak a 16. lett a Voice, a TV2 kiemelt fontosságú tehetségkutató műsora az év első hetében, 968 ezren nézték. Önmagában már ez a szám sem túl acélos egy ilyen drága műsortól, de a tendencia sem jó, egyre csökken a nézettség. A TV2 még azzal sem bátoríthatja magát, hogy legalább a fiatalok tapadnak rá, mert a reklámozóknak fontos 18-49-es célcsoportban is csak 13. lett a show. 23,2 százalékos közönségaránya ugyan jobb, mint a csatornaátlag, de az X-Faktor rendre 40 százalék fölött hozott (teljes lakosságban pedig nemigen ment kétmillió alá). A fiatalabb nézők közül a múlt héten átlagban 429 ezren követték, épp annyian, mint a lényegesen kevesebb pénzből összedobott A gyanú árnyékában január 4-ei adását.
A show a legvégére, a fináléra várhatóan visszamegy egymillió fölé, de ilyen felhajtás és költségek mellett ennél lényegesen többet kellene hoznia. Olvasóink a zsűritagok közti kémia hiányát és a késői időpontot (23.30-as zárás) emlegetik főképp, de probléma lehet, hogy sok, a viszonylag egyszerű, érthető lefolyású Megasztár-on és X-Faktor-on felnőtt néző nem tudja követni ezt a formátumot, nem érti, miért van négy kieső, vagy nem érzi át, mekkora is a tét a versenyzők számára.
Ön mit gondol a műsorról? Írja meg nekünk!