13,7 százalékkal az RTL Klub volt a legnézettebb hazai csatorna, a TV2 12,2, az M1 pedig 9,1 százalékot ért el az év 30. hetében. A Forma-1-es közvetítés került az élre, 1 millió 346 ezer követővel. Egymillió fölé ment az Éjjel-nappal Budapest, a 3. helyre beért Fókusz 913 ezre pedig tipikusan nyári eredmény: a nagy melegben kevesebben ülnek a képernyők előtt.
A kereskedelmi célcsoportban 14,1 százalékon áll az RTL Klub, a TV2 10,5-öt ért el. Az ötven éves kor alatti felnőtteknél 6,2 százalékával az M1 verte a 6 százalékos Film+ csatornát, de a Cool is rávert bő két százalékpontot a Viasat3-ra. A fiatalabb nézőknél a Forma-1, az Éjjel-nappal Budapest és a Reszkessetek betörők 2. része volt a nyerő, a TV2 csak a Tényekkel van a top 10-ben.
Főműsoridőben - amely a legtöbb reklámbevételt hozza – az RTL-csoport 37,2, a TV2-csoport pedig 15,9 százalékot ért el. A Viasat-tévék 5,1, a Chello csatornái 3,3 százalékra voltak jók a múlt héten, a közmédia több tévével este, 18-49-ben 8,8 százalékot szállított.
Minden műsor a legnézettebb adásával szerepel.