A Nielsen Közönségmérés adatai szerint az egy főre jutó napi tévénézési idő 2014 első félévében 4 óra 54 perc volt, ebből a reklámnézési idő 26 percet, vagyis a teljes tévénézési idő kilenc százalékát tette ki. Egy néző naponta átlagosan 85 darab reklámot látott. 2013 első felében a reklámnézési idő még csak napi 23 perc volt, de azóta a reklámok száma is növekedett: a vizsgált időszakban összesen közel 2,6 millió reklám került képernyőre, ami az előző évhez képest 24 százalékos növekedést jelent.
Az egy napra jutó átlagos megjelenésszám kicsivel több mint 14 ezer darab volt, összesített hosszát tekintve pedig a tévéreklámok több mint 18 ezer órát (azaz két évet) tettek ki a vizsgált 49 csatornánál. 482 hirdető 840 féle márkát hirdetett 3 894 féle különböző reklámban, egy hirdetés átlagosan 667-szer került adásba. A legtöbb reklám a "Gyógyhatású készítmények" szektorba tartozott, ezt követték a "Kereskedelem" és az "Élelmiszer" kategóriái.