Elrajtolt a TV2 legdrágább tavaszi szórakoztató műsora, az Éden Hotel. Bár kiemelt fontosságú, azért csak betett a csatorna egy reklámblokkot a Jóban Rosszban után, hogy elmenjen a nézők fele, így a Cool alá csúszott egy időre a TV2. Innen egészen szépen feljött az Éden, és nem is menekültek róla a nézők, ez pedig félsiker. Noha a régi, bejáratott brandtől, a Barátok közttől kikapott, egy megelőlegezett felfelé nyilat megérdemel.
A médialiftbe beszállt még Serfőző Krisztina, Aranymetszését jóformán senki nem nézte a ma vizsgált 18-59-es korosztálynál. Természetesen szükség van kulturális műsorokra, de helyes témaválasztással, intenzív promóval ennél lényegesen jobbat lehetne elérni. Szellő István is felbukkant, az RTL Híradó hasított, egy adott ponton 30 százalékkal ment.
Az RTL Klub 2,2 százalékponttal verte legfőbb riválisát, a középmezőnyt pedig a Cool vezeti a Film+ előtt 18-59-ben. Az M1, a Viasat3 és az M2 követik a sorban, a top 10-ben pedig megjelent a SuperTV2 is.
Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.