A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
6
Ezüstérem
7
Bronzérem
6

Az Éden Hotel végéig tartotta magát a TV2

Éden Hotel, Apolka
Vágólapra másolva!
A ma vizsgált 18-59-es korosztálynál is az RTL Klub nyerte az estét, viszont a reggelt és délelőttöt a TV2 vitte. Hétfő este elindította a TV2 az Éden Hotelt, amely első két évadja még a Viasat3-at erősítette. Hogy startolt az új reality?
Vágólapra másolva!

Elrajtolt a TV2 legdrágább tavaszi szórakoztató műsora, az Éden Hotel. Bár kiemelt fontosságú, azért csak betett a csatorna egy reklámblokkot a Jóban Rosszban után, hogy elmenjen a nézők fele, így a Cool alá csúszott egy időre a TV2. Innen egészen szépen feljött az Éden, és nem is menekültek róla a nézők, ez pedig félsiker. Noha a régi, bejáratott brandtől, a Barátok közttől kikapott, egy megelőlegezett felfelé nyilat megérdemel.

A médialiftbe beszállt még Serfőző Krisztina, Aranymetszését jóformán senki nem nézte a ma vizsgált 18-59-es korosztálynál. Természetesen szükség van kulturális műsorokra, de helyes témaválasztással, intenzív promóval ennél lényegesen jobbat lehetne elérni. Szellő István is felbukkant, az RTL Híradó hasított, egy adott ponton 30 százalékkal ment.

Nézze meg nagyban! Forrás: Nielsen

Az RTL Klub 2,2 százalékponttal verte legfőbb riválisát, a középmezőnyt pedig a Cool vezeti a Film+ előtt 18-59-ben. Az M1, a Viasat3 és az M2 követik a sorban, a top 10-ben pedig megjelent a SuperTV2 is.

Forrás: Nielsen

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!