A 21. hetet ismét Az ének iskolája vitte, a tanári kar egyik tagja, Hajós András ezért megy felfelé a Médialiftben. Vele tart Nico Rosberg is, aki a vasárnapi Forma-1 futammal együtt a Monacói Nagydíjat is megnyerte, a közvetítés pedig a Duna TV-s műsorok közül egyedüliként került be a legjobb tízbe – a teljes lakosságból 678 ezren voltak kíváncsiak rá.
Anne Hathaway az Egy nap című romantikus film főszereplőjeként nem vonzott túl sok nézőt,
pünkösdhétfőn a főműsoridő legalacsonyabb közönségarányát hozta a TV2-nek, az éppen tévézők 7,4 százaléka figyelte – miközben például a Film+-on nem sokkal utána indult Halálos ellenfél 10,9 százalékkal zárt.
Mutatjuk a 21. hét húsz legnézettebb produkcióját. A táblázatban minden műsor a legnépszerűbb adásával szerepel, a hétfői adatok értelemszerűen nem kerültek bele:
Alább láthatja grafikonon a szombat, a vasárnap és a hétfő esti közönségarány alakulását is.
Szombaton az Eurovíziós Dalfesztivál döntője húzta fel a Duna TV-t, bár az eredménynek nem örülhettek a nézők,
hiszen a magyar színekben indult Csemer Boglárka csak a huszadik lett. Vasárnap kitűnik Az ének iskolája teljesítménye, miközben a pünkösdhétfőt már az RTL Klub nyerte.
Az alábbi oszlopdiagramokon láthatók a legmagasabb heti átlagos közönségarányt elért csatornák is. Látható, hogy az RTL Klub előnye mennyivel nagyobb a kereskedelmi szempontból fontos, 18–49-es célcsoportban. A Duna TV ugyanakkor a teljes lakosságban teljesített jobban, 7,9 százalékkal a harmadik helyet szerezte meg, miközben az ötven alattiaknál elért 5,3 százaléka csak az ötödik helyre volt elég.
Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.