Felfelé megy a mai médialiftben Kőrösi Gábor, a Tények Reggel ugyanis 30 százalék fölött ment a 18-49-es célcsoportban, 18-59-ben pedig 31-et ért el november 11-én. Nem kiemelt műsorsávban fut, de ez akkor is szép eredmény. Felfelé megy Bernáth József séf, ugyanis a Konyhafőnök Junior továbbra is jól hoz az RTL II konyhájára, a csatornán a legnézettebb műsor volt, 337 ezren figyelték a kis kuktákat.
Lefelé megy viszont Gwen Stefani, a The Voice zsűritagja, aki az NBC-n látható. Egyszer már megmentette a kieséstől Király Viktort, de másodjára már nem. Lehet, hogy sírva, zokogva kért bocsánatot tőle, de a magyarázat nem volt túl eredeti: azt mondta, hogy versenyzője már kész, kiforrott énekes, akit el lehet engedni.
A Barátok közt lett a nap legnézettebb műsora,
az RTL Híradó, a Fókusz és a Szulejmán előtt, az RTL Klub győzelme tehát megint nem volt vitás. A TV2 egy ötödik helyet (Tények) egy hetediket (Jóban Rosszban) és egy nyolcadikat (Fiorella) csípett meg, de a tizedikre beért az 50 milliós játszma is, bő 500 ezer nézővel.
Fennállásának legmagasabb közönségarányát érte el november 11-én a FEM3 Café. A TV2-csoport női csatornájának délelőtti magazinműsorát minden eddiginél többen választották az éppen tévét nézők közül. A november 11-i műsor 8 százalékos közönségaránnyal futott a 18-49 éves korcsoportban, míg a 18-49 éves nők körében még magasabb, 11,23 százalékos share-t hozott.
Alább a délutáni grafikont látjuk, itt kétség nem fér a TV2 előnyéhez. Teljes lakosságban a Szulejmán ismétlése sem fenyegeti nagyon a konkurenciát.
Az este egyértelműen az RTL-é volt újfent, de a Jóban Rosszban végéig még egészen jól tartotta magát a rivális. Utána legyengült a TV2, a Cool és a Film+ is előzgette vígan.
Alább a top 10 csatorna látható. Ikszelt az RTL Klub és a TV2, az RTL II megelőzte a SuperTV2-t, a Comedy Central pedig láthatóan kevésbé kedvelt az idősebbeknél, hiszen ennél sokkal jobban teljesít 18-49-ben.
A grafikonokon a közönségarányt százalékosan ábrázoltuk. Ennek a rövidítése SHR%. Azt meséli el, hogy az adott célcsoport éppen tévét néző tagjainak hány százaléka nézi a műsort. Minél nagyobb ez a szám, annál jobban örülnek a műsorkészítők és a csatorna vezetői.
Az oszlopdiagramon a tíz legmagasabb közönségarányt elérő csatornát mutatjuk. Mivel a három nagy országos televízió: az M1, a TV2 és az RTL más-más célcsoportot preferál, ezért mi is három mutatószámot használunk. A teljes lakosság a közmédia számára, a 18–49 éves kereskedelmi célcsoport – főleg főműsoridőben – az RTL-nek, míg a 18–59 évesek csoportja a TV2-nek fontos.
Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.