A Sport TV adói új csatornaazonosítókat kaptak, új műsorelválasztó szpotokat forgattak le, ezzel frissítve fel a Sport1, a Sport2 és a SportM képi világát Magyarországon, Csehországban és Szlovákiában.
A koncepció lényege, hogy a nézők minél közelebb érezzék magukat a sportélményhez.
Az AMC kreatív csapata és az Umbrella ügynökség amerikaifutballról, autósportról, jégkorongról, kézilabdáról, kosárlabdáról, labdarúgásról és ökölvívásról készítettek szuperlassított felvételeket, olyan elemeket mutatnak meg, amelyeket szabad szem nem láthat. A szereplőket aktív, de még nem profi fiatal sportolókból választották a készítők, íme egy werkfilm a forgatásról:
"Szerettük volna megmutatni a Sport TV-n képernyőre kerülő sportágak intenzitását, drámaiságát és a nálunk látható széles sportkínálatot. Az új csatornaazonosítók különleges képi világával úgy érezzük, méltóképpen tisztelgünk a legnépszerűbb sportágak, bajnokságok és sportolók előtt" – mondta a Sport TV főszerkesztője, Máté Pál.