A rádiók aktívan jelen vannak az online médiában: 2015 novemberében a megkérdezettek egytizede követte valamelyik rádióadó Facebook-oldalát; a Facebook-profillal rendelkező válaszadók közül csaknem minden ötödik figyelemmel kíséri tehát kedvenc rádiója online profilját. Közülük csaknem 40 százalék sokszor lájkol ott megosztott tartalmakat illetve fotókat, hatoduk rendszeresen osztja meg vagy ajánlja másoknak az adott oldalt, egytizedük gyakran kommentel is az adott rádió bejegyzéseire.
A 2015. szeptember és november közötti rádiós kutatási hullám eredményei alapján
egy átlagos napon csaknem 5,7 millióan hallgattak rádiót.
Idén ősszel a Class FM-et a 15 éves és idősebb korosztály körében naponta átlagosan 2,7 millióan hallgatták; a második Kossuth Rádió közönsége 1,6 milliós, mögöttük a Petőfi Rádió 0,9 milliós, míg a Music FM 0,7 milliós tömeget tett ki. A Dankó Rádiót háromszázezren a Klubrádiót 222 ezren, a Bartók Rádiót 206 ezren hallgatták naponta országszerte.
Százezer feletti országos napi hallgatótáborral rendelkezett az Info Rádió (168 ezer fő), a Lánchíd Rádió (159 ezer fő) és a Magyar Katolikus Rádió (116 ezer fő). A Jazzy Rádiónak 80 ezer, a Klasszik Rádiónak 75 ezer és a Trend FM-Gazdasági Rádiónak 59 ezer hallgatója volt országosan naponta.
Mutatjuk grafikon is, hogy alakult a hallgatottság az országban és Budapesten: