A darálás (angolul binge viewing) hazánkban sem ismeretlen fogalom, lényegében azt a szokást jelöli, mikor valaki egyhuzamban több epizódot, vagy akár egy egész évadot végignéz egy sorozatból. A Netflix nagyszerűen ki is szolgálja az erre szakosodott nézők igényeit, hiszen a streamelős szolgáltatásban elérhető szériák mindig évadonként kerülnek be a kínálatba, sőt a cég saját gyártású sorozatainak (House of Cards, Orange is the New Black, Daredevil, Jessica Jones stb.) már a premier napján elérhető az összes része.
A Netflix ugyan továbbra sem hozza nyilvánosságra, hogy egy-egy műsorát pontosan hány előfizető nézi meg, azonban a felhasználók darálási szokásairól most közzétettek néhány érdekes adatot. A cég azt vizsgálta, hogy a nézők pontosan mennyi időt töltöttek 100 kiválasztott műsor megtekintésével, és a felmérést követően kiderült, hogy a felhasználók egy ültő helyükben átlagosan két óra tíz percet töltenek egy sorozattal, egy évad befejezése pedig nagyjából hat napot vesz igénybe. A vizsgált műsorokat ezt követően két csoportra osztották: az "ízlelgetett" (savored) és "mohón fogyasztott" (devoured) kategóriába.
A mohón fogyasztott címek közé azok a sorozatok kerültek, amit az előfizetők képesek akár két és fél órán keresztül folyamatosan nézni (ez nagyjából három epizódot jelent egyhuzamban). A saját programok közül ide tartozik a Sense8, az Orange is the New Black, a Marco Polo, a Grace & Frankie, továbbá olyan szériák, mint az Orphan Black, a The Walking Dead, a The 100, az Amerikai Horror Story, a Jackie nővér, a Hajsza és a Hemlock Grove. Ezeket a sorozatokat átlagosan négy nap alatt pörgetik végig a nézők.
Az ízlelgetett sorozatokat ezzel szemben átlagosan 1 óra 45 percig nézik a felhasználók (tehát nagyjából két epizódot darálnak le egymás után), és hat nap alatt jutnak egy évad végére. A Netflix saját szériái közül ide került a House of Cards, a Bloodline, a Peaky Blinders, a Narcos, a Daredevil, a BoJack Horseman, a Love és az Unbreakable Kimmy Schmidt, továbbá az eredetileg az AMC-n vetített Mad Men - Reklámőrültek.
A Netflix összesen 190 ország felhasználóit vizsgálta 2015. októbere és 2016. májusa között, és a kapott eredményekből egy infografikát is készítettek, amiből látszik, hogy az átlagnézők figyelmét tovább leköti a sötét humoráról és pikáns jeleneteiről ismert, női börtönös Orange is the New Black, mint a Kevin Spacey politikai csatározásait bemutató House of Cards, vagy a maszkos hőst felvonultató Daredevil.