Megduplázta nézettségét kábelen a TV2 Csoport

Jóban Rosszban
Vágólapra másolva!
A portfólió-fejlesztésnek köszönhetően a TV2 Csoport kábelcsatornáinak piaci részesedése kétszeresére nőtt, meghaladja a 10 százalékot. A hétvégét főműsoridőben ismét a TV2 nyerte az összes kereskedelmileg fontos célcsoportban.
Vágólapra másolva!

A TV2 Csoport kábelcsatornái négy hónap alatt megduplázták közönségarányukat teljes napon a kereskedelmileg kiemelt 18-59-es célcsoportban. Míg az év 24. hetében az akkor még 3 csatornából álló kábelcsalád 5 százalék körüli piaci részesedést tudott, addig a szeptember utolsó hetére már 9 csatornát felsorakoztató portfolió közönségaránya meghaladta a 10 százalékot. Ez 117 százalékos növekedést jelent - áll a TV2 közleményében.

Jóban Rosszban Forrás: tv2

A júliusban elindított Mozi+ a 39. héten főműsoridőben és teljes napon is a harmadik legnézettebb kábelcsatorna volt a 18-59 évesek körében. A szerdai napon az éppen tévét néző 18-59 évesek csaknem 5 százaléka választotta műsorát. Péntek esti filmje, a Total Recall már 6,4 százalékos piaci részesedést ért el ugyanebben a korcsoportban, közel 115 ezres nézőszámmal - közölte a TV2.

Átköltözött a szappanopera

A SuperTV2 őszi szezonja is sikeresen indult. Augusztushoz képest nőtt a piaci részesedése, 18-59-ben főműsoridőben 12 százalékot, teljes napon pedig 7 százalékot. A teljes lakosságban főműsoridőben 28 százalékos a fejlődés, míg teljes napon 17 százalék.

A Jóban Rosszban első vetítései miatt szeptemberben a SuperTV2 a napi sorozat idősávjának piacvezető kábelcsatornája az összes fontos célcsoportban. A csatorna 10 legnézettebb filmjét átlagosan 110 ezer néző követte figyelemmel a teljes lakosság köréből - áll a tévétársaság közleményében.

A múlt heti nézettségről itt olvashat.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!