A McDonald's új reklámjában egy kisfiút ismerhetünk meg, aki az anyját faggatja arról, hogy milyen volt az apja, de rá kell jönnie, hogy semmiben nem hasonlít rá – mígnem beülnek a McDonald'sba, és pont ugyanazt rendeli, ami az apja kedvence volt:
A kisfilmre rengetegen kiakadtak a közösségi oldalakon, a reklámfelügyelethez is több mint száz panasz érkezett: sokan cinikusnak és manipulatívnak tartják a hirdetést, szerintük a szüleiket elvesztett gyerekeket próbálja befolyásolni.
A McDonald's a felháborodás hatására visszahívta a reklámot a tévéből és a mozikból is, utoljára május 17-én lehetett elcsípni a képernyőn vagy a vásznon.
Soha nem állt szándékunkban felháborodást kelteni.
Különösen sajnáljuk, hogy a reklám talán csalódást keltett azokban az emberekben is, akik a legfontosabbak számunkra – vagyis a vásárlóinkban" – adta ki közleményben a cég, megígérve, hogy felülvizsgálja a vállalatnál folyó kreatív munkát is, hogy többet ne fordulhasson elő hasonló eset.