Az amerikaifoci-liga döntője, a Super Bowl igazi népünnepélynek számít az Egyesült Államokban, a közvetítése hagyományosan a legnézettebb tévéműsor, az eddigi rekordot tartó, 2015-ös mérkőzésre 114,4 millióan voltak kíváncsiak.
Ezenkívül öt olyan Super Bowl volt még, amely 110 milliós nézettség fölött hozott, sőt az amerikai tévétörténet húsz legnépszerűbb adása közé a focidöntők mellé csak a M.A.S.H. fináléja tudott beférkőzni a kilencedik helyre a maga 105,9 millió nézőjével.
Az elképesztő nézettségnek megfelelően a hirdetők is odateszik magukat a Super Bowlra: tavaly már ötmillió dollárt fizettek egy harminc másodperces reklámhelyért, így a legnagyobb cégek is általában erre az alkalomra tartogatják a legkreatívabb, jobbára sztárokkal megpakolt reklámjaikat.
A tavalyi termésből itt csemegézhet, az idei kínálatból a következő oldalon mutatunk pár olyat, amely már elérhető a neten.
Lapozzon a folytatásért, jönnek a jobbnál jobb reklámok!