A TV2 április 9-én induló új gameshow-ja ötvözi a klasszikus kvízjátékot és az ügyességi feladatokra épülő műsorokat. Ha a játékospárok jól válaszolnak a kvízkérdésekre, értékes másodperceket kapnak, hogy aztán az elnyert idő alatt minél több nyereményt szerezzenek a bazárból.
A játékosoknak egy adásban kilenc fordulón kell túljutniuk. Egyikük - a kvízkirály - kilenc kvízkérdésre próbál helyesen válaszolni, ha ez sikerül, azzal időt nyer, amit a másik játékos - a nyereményvadász - használ fel arra, hogy a bazárból minél több értékes nyereményt szabadítson ki, mielőtt bezárul a bazár ajtaja. Ezen felül van egy tizedik, az úgynevezett „Mindent vagy semmit" kérdés: ha erre is jól válaszolnak, akkor a bazárban lévő összes nyereménytárgy a párosé lesz. A tíz kérdés alatt két segítséget is felhasználhatnak a versenyzők.
"Ebben a műsorban a televíziózás hőskora elevenedik meg. Azt reméljük, a nézők is szeretni fogják, hogy nem pénzt nyernek a versenyzők, hanem kézzelfogható tárgyakat, mint a régi tévéműsorokban. Könnyű azonosulni a gondolattal, hogy nekünk is kéne már egy új kanapé vagy új autó. Kézzelfogható álmokat, nagy vágyakat valósítanak meg a játékosok, és jó érzés osztozni az örömükben" - nyilatkozta Tilla.
A formátumot a SONY Pictures Television és a Columbia Pictures Corporation Limited forgalmazza Raid the Cage címmel, és eddig olyan országokban futott sikerrel, mint Argentína, Kína, Görögország, Oroszország, Brazília vagy Románia. A műsort az IKO Műsorgyártó készíti a TV2 Csoport megbízásából.