Itt van a 10 legnézettebb eurovíziós induló
![](https://cdn.origo.hu/2023/12/Vn38NAFI6K1lLXI9NHOumxRt0wnF3dMjRv-4iKUGTic/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzVhZTFhNzM2OTM2MjQ1MjJhNTJmNDg1ZWRiOTY5NzY3.webp)
Sokat számít, hogy mely dal mikor jelent meg, milyen a híre, mennyire ismert az előadó, és az sem mellékes, hány lakosú ország küldöttéről van szó: nyilvánvalóan a 46 millió spanyol vagy a 144 millió orosz többet kattint saját versenyzőjére, mint egy kis ország lakossága. A verseny során azonban pont a saját versenyzőre nem lehet szavazni, így ezek a helyezések érdekesek, de nem jelentenek túl sokat. Alább tehát az Eurovíziós Dalfesztivál honlapja által összeállított top 10, a márciusi megtekintések alapján:
Alább a magyar AWS versenydala. Annyira eltér a tömegpoptól, az eurodiszkótól és a drámai balladáktól, amelyekkel tele lesz a verseny, hogy meglepetést okozhat. Ezt félmillióan látták, de a Viszlát nyárnak van még egy 200 ezres és egy egymilliós videója is a YouTube-on: