A Skittles tavaly David Schwimmert nyerte meg egy reklámhoz, amelyet a világon csupán egy ember láthatott, az idei Super Bowlra pedig a Dexter egykori címszereplőjével, Michael C. Hall-lal készül egy hasonlóan meglepő projekttel.
A népszerű édességet gyártó cég ugyanis úgy döntött, hogy nem fizet ki egy raklapnyi pénzt azért, hogy a reklámját leadják az amerikaifoci-bajnokság – egyébként elképesztő nézettséget hozó – döntője alatt, az esemény napján, február 3-án inkább a Broadwayn támad egy egyszer látható, körülbelül félórás musicallel.
Már az előzetes is igen szürreális, Hall a pszichológusának próbálja elmagyarázni a projektet, miközben a szorongásai egy madárijesztő formájában ülnek mellette. "Senki nem ítéli el magát. Csupán azt gondoljuk, hogy szörnyű döntéseket hoz a karrierjében" – mondja a pszichológus, aki sehogy sem érti, hogy miért fizetne valaki egy félórás reklámért:
A jegyek egyébként nagyjából 30 és 200 dollár között kaphatók, a bevétel egy részét pedig különféle jótékonysági szervezetek kapják.