Február elején játsszák az amerikaifoci-liga döntőjét, vagyis az 54. Super Bowl-t, amelynek tévés közvetítésére már most elkelt az összes reklámhely, pedig fél percért 5,6 millió dollárt, körülbelül 1,7 milliárd forintot kért a Fox.
A Super Bowl szüneteiben hirdetni eddig sem volt olcsó – a tavalyi, CBS-es közvetítésnél 5,3 millió dollárral kellett számolniuk a cégeknek –, a meccs azonban hagyományosan a legnézettebb tévés esemény az Egyesült Államokban, általában extra, világsztárokkal megpakolt reklámokkal készülnek a hirdetők is.
Az átlagos nézőszám alapján az amerikai tévétörténet tíz legnézettebb adása közül kilenc Super Bowl volt, közülük a 2015-ös meccs vezet 114,4 millió nézővel – miközben az idei döntőre átlag 98,2 millió amerikai volt kíváncsi. A kakukktojás a M*A*S*H utolsó része, a Goodbye, Farewell and Amen című rész volt.