Kiemelkedő pénzügyi évet zárt 2020-ban a TV2 Csoport

2016. 08. 02., Budapest, Főváros, Kiosk, MTVA, Olimpia, Sajtótájékoztató, Samsung, Szurkolói központ, Vodafone 2016. 08. 02. Budapest Főváros Kiosk MTVA Olimpia Sajtótájékoztató Samsung Szurkolói központ Vaszily Miklós az MTVA megbízott  vezérigazgatója
Vaszily Miklós, az MTVA vezérigazgatója.
Vágólapra másolva!
Mintegy 45,8 milliárd forintos árbevétellel és 3,9 milliárd forint adózás előtti eredménnyel zárta 2020-es pénzügyi évét a TV2 Média Csoport Zrt. – áll a társaság május 14-én elfogadott beszámolójában. Mind az árbevétel, mind az adózott eredmény jelentősen nőtt az előző évhez képest. A piacvezető hazai televíziós társaság javuló eredményeiben komoly szerepet játszott az elmúlt években végrehajtott költséghatékonysági intézkedéssorozat, illetve a vállalat finanszírozási hátterének restrukturálása.
Vágólapra másolva!

A TV2 Média Csoport Zrt. május 14-én összehívott éves rendes közgyűlése elfogadta a társaság 2020. évre vonatkozó, könyvvizsgáló által auditált pénzügyi beszámolóját. A hazai tulajdonú médiavállalat rendkívül sikeres, a 2019-est is felülmúló üzleti évet zárt 2020-ban: az árbevétele megközelítette a 45,8 milliárd forintot, amely több mint 11 százalékkal haladja meg az előző évi bázisidőszak értékét.

A TV2 Csoport adózás előtti eredménye jelentősen, több mint duplájára emelkedett 2020-ban, így a társaság közel 3,9 milliárd forintnyi nyereséget termelt, a 2019-es közel 1,8 milliárd forint után.

A javuló eredményességben komoly szerepet játszott a cégcsoportnál az elmúlt években végrehajtott költséghatékonysági intézkedéssorozat, valamint az, hogy 2020-ban restrukturálták a vállalat finanszírozási hátterét.

A hazai sikerek mellett kiemelt mérföldkő volt a cégcsoport történetében a nemzetközi piacra lépés, amely a szlovén Planet TV megvásárlásával valósult meg, ehhez az eredményes gazdálkodás adta a pénzügyi erőt, míg a csoportnál felhalmozódott tudás a szakmai bázist" – nyilatkozta Vaszily Miklós, a médiavállalat elnöke.

Vaszily Miklós Fotó: Adrián Zoltán - Origo

„A TV2 Csoport 2020-ban piacvezető volt, közönségaránya a 18+ korosztályban az egész napra vonatkozóan 25,6 százalék lett az RTL Magyarország 20,8 százalékával szemben. A szakmai munkánk sikerességét a vállalat pénzügyi eredményei is visszaigazolják" – tette hozzá Pavel Stanchev, a TV2 Csoport vezérigazgatója.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!