A három magyar vonatkozású Eb-csoportmérkőzés volt a teljes hazai piacon 2021 eddigi legnézettebb műsora. A szerda esti müncheni mérkőzést otthon élőben 1 751 699 fő nézte, és 2,7 millió embert ért el. Ez azt jelenti, hogy a mérkőzés ideje alatt a televíziót nézők 45 százaléka választotta a Németország – Magyarország találkozót. Ha ehhez hozzávesszük a szurkolói zónákban és vendéglátóhelyeken szurkolókat is, akkor még magasabb a közönségaránya és a nézettsége a mérkőzésnek. A szerda esti találkozót követte a közönség a leghosszabb ideig: átlagosan 78 percig szurkolt a 1,7 millió néző a televíziók előtt.
Online is rekordot hozott az összecsapás: az m4sport.hu weboldalon 196 348 fő kísérte figyelemmel a közvetítést, akik 579 596 videóindítást kezdeményeztek.
Magyarország TOP3 legnézettebb műsora 2021-ben:
1. Németország – Magyarország (1 751 699 fő)
2. Magyarország – Portugália (1 224 234 fő)
3. Magyarország – Franciaország (1 138 145 fő)
A június 11-én kezdődő labdarúgó Európa-bajnokság eddigi 13 játéknapjából a teljes napot vizsgálva az M4 Sport hat alkalommal volt piacvezető. Ha csak az esti, 18:30 és 22:00 közötti idősávra szűkítjük a vizsgált időszakot, akkor tíz napon volt piacvezető a csatorna.