Hétvégén dupla epizóddal és kiemelkedő eredménnyel indult el a TV2 vadonatúj heti sorozata, a Pepe. A vasárnap este 20.35-kor kezdődő első részt 727 ezren, a 21.20-kor kezdődő második részt 611 ezren látták a teljes lakosságon belül. A nézők érdeklődésének köszönhetően
mindkét epizód mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+) toronymagasan nyerte a saját idősávját
a fő konkurens RTL Klubbal szemben.
A dunaszéphelyi pecsenyéző tulajdonosainak életét nyomon követő vígjátéksorozat 20.35-kor kezdődő premierepizódját a 18-59 éves nézők 16,0%-a, illetve a 18-49 éves nézők 14,6%-a látta, így a Pepe még a heti toplista legnézettebb műsora címet is megszerezte mind a 18-59 éves (AMR: 371 ezer fő), mind a 18-49 éves nézők (AMR: 236 ezer fő) körében.
Az Exatlon Hungary hétvégi döntői szintén sikerrel koronázták meg az egész All Star évadot. Április 10-én ért véget a bajnokok és kihívók végső harca, és vasárnap a férfi és női mezőny győztese is magasba emelhette a legjobbnak járó trófeát. A pénteki elődöntőt átlagosan több, mint félmillió 4 éves vagy annál idősebb néző követte figyelemmel, míg a vasárnapi dupla döntőre már 729 ezren voltak kíváncsiak a teljes lakosságon belül. Ezzel az eredménnyel a vasárnapi döntő küzdelem a teljes évad második legnézettebb adása lett a premier epizódot követően (A4).
A teljes All Star évad is nagyon szép eredményekkel zárult
– nem csupán a pénteki elődöntő és a vasárnapi dupla döntő nyerte saját idősávját mindhárom kiemelt korcsoportban, hanem átlagosan a teljes évadot is többen nézték, mint a fő konkurens RTL Klub azonos idősávját. Az All Star évad egy-egy epizódját átlagosan a 18-59 éves nézők 12,1%-a, a 18-49 éves nézők 12,4%-a, a 4 éves vagy annál idősebb nézők 15,1%-a követte figyelemmel (RTL Klub azonos idősáv azonos sorrendben: 11,8%; 11,1% és 11,9%).
A hétvégi műsorok sikerének is köszönhetően teljes napon, heti átlagban a TV2 csatornát választotta a legtöbb néző, ezzel pedig nem csak a főcsatorna, hanem a TV2 Csoport is sikeresen megtartotta piacvezető pozícióját éves átlagban is mindhárom kiemelt korcsoportban.
A TV2 azonban nem csupán a nézettség tekintetében ért el szép eredményeket hétvégén. Az április 9-én adásba kerülő Neked énekelek jótékonysági gálaműsorban a nézői felajánlásoknak köszönhetően összesen közel 75 millió forint pénzadomány gyűlt össze, mellyel a TV2 idén az Ukrajnából menekülőket támogatja.
Live + As live adatok, forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás