Hajdú Péter irányítása alatt a Media Vivantis Zrt. a hazai televíziós piac legdinamikusabban növekvő vállalatává vált.
Vezető csatornájával, a Life TV-vel két év alatt 414%-os növekedést produkált, azaz megnégyszerezte piaci részesedését és 39 helyet lépett előre a televíziós sikerlistán.
A vállalat irányítása mellett a televíziós szakember műsorvezetőként is hozzájárult a Media Vivantis Zrt. növekedéséhez a Life TV-n futó Frizbi és Összezárva Hajdú Péterrel című műsoraival - utóbbival több alkalommal nézettségi rekordokat hozva a csatornának.
Hajdú Péter távozását követően a Media Vivantis Zrt. jelentősen átalakítja működését. A kedvezőtlen gazdasági környezet miatt csökkenti munkavállalóinak számát, valamint a korábbihoz képest jóval alacsonyabb programinvesztícióval alakítja ki a portfoliójába tartozó csatornák műsorstruktúráját.