November 14-én Árpa Attilával és 19 nővel indult A Nagy Ő új szezonja a TV2-n, a csatornának pedig a nézettségre sem lehetett panasza a Nielsen mérése szerint.
A társkereső műsor a 18 és 49 év közötti nézőknél átlagosan 18,4 százalékos közönségaránnyal ment, vagyis a korosztály éppen tévéző tagjainak 18,4 százaléka a TV2 adását figyelte – amivel a csatorna minden riválisát megelőzte.
A Nagy Ő átlagos közönségaránya a 18-59-es korosztályban 17,6 százalék volt, ami szintén az adott idősáv legjobb eredménye volt.
A főműsoridőt, vagyis a 18-tól 23 óráig tartó időszakot 18-49-ben átlagosan 16,9 százalékos közönségaránnyal zárta a TV2, míg a RTL Klubra ugyanebben az időszakban az éppen tévéző 50 alatti felnőtteknek csak a 13,5 százaléka volt kíváncsi. Ugyanez az arány 18-59-ben 17,0, illetve 13,3 százalék volt, szintén a TV2 javára.