A nemzetközi kampány keretében december 17-től az új év első napjáig, két héten keresztül folyamatosan vetítenek három Magyarország-szpotot olyan ismert nemzetközi televíziós csatornákon, mint a EuroNews, a CNN, az EuroSport, a Discovery Channel, a Travel&Living és a National Geographic.
A három 30 másodperces film - Tony Curtis in Budapest, Hungary Keeps the World Healthy (egészségturisztikai film) és Hungary: Talent for Entertaining (imázsfilm) - mindegyikét sugározzák mind a hat kiválasztott adón, így a nézők összesen 523 alkalommal láthatják a Magyarországra invitáló filmkockákat.
Szintén az ünnepekre időzítette azt a kampányát az MT Rt., amelynek keretében 6 európai légitársaság fedélzeti magazinjában olvashatnak az utasok Magyarország turisztikai kínálatáról. A cikkek decemberben jelennek meg a Malév, a Lufthansa, az AirFrance, a British Airways, a Wizzair és az EasyJet fedélzeti újságjaiban.
A tapasztalatok azt mutatják, hogy az ünnepek alatt többen ülnek a tv-képernyők előtt, valamint többen utaznak repülőgéppel is, ezért döntött az rt. kampányainak év végi időzítéséről.