Gulyás Michelle-ék látványos, ingyenes programokkal népszerűsítik az öttusát
Október 19-én szombaton, a Városligetben lesz a különleges program.
Október 19-én szombaton, a Városligetben lesz a különleges program.
Ilyen mértékű, azonnal mérhető növekedés foglalásban még a magyar turisztika történetében nem történt soha.
Az áruházlánc választékában több mint 21 ezer hazai eredetű termék szerepelt tavaly.
Csaknem kilenc százalékra nőtt a magyar termékeket népszerűsítő új reklámszpotok aránya az elmúlt év második felében.
Történelmi léptékű fejlesztési lehetőség előtt áll a hazai élelmiszeripar, ehhez komoly források állnak rendelkezésre.
Az adatok azt mutatják, hogy a fogyasztók bizalma stabil a hazai sertéshús iránt.
A Mozaik Múzeumtúra célja: megértetni, hogy múzeumba járni nem kötelező, hanem érdemes.
Kétéves kampányban ismertetik meg a rendszer használatát.