A vásárlási opciót idén júliusban kötötte meg a légitársaság és a sorozatos késlekedések miatt azóta súlyos pénzügyi válságba jutott gyártó, az EADS vállalat. A cég többször módosított az A380-as óriásgép szállításának határidejét, s a gépek gyártását az elektromos hálózat hibái is késleltették.
A tervezett gépvásárlásokon túl a Singapore Airlines mintegy 570 millió dollárt költött már meglévő repülőgépeinek belső fejlesztésére. Az átalakításoknak köszönhetően az utasoknak több hely jut a székek között, és a szórakoztató monitorok méretét is növelték. A fejlesztés költségei és az általuk lecsökkent kapacitások miatt ugyanakkor a jegyárak némileg emelkednek majd.
Az átalakított kabinok elsőként a cég 19 újgenerációs, nagy hatótávolságú Boeing 777-es repülőgépein jelennek majd meg. Az új gépek jövő hónapban állnak menetrendbe A párizsi és zürichi járatokon.