A leszerelt neonreklámokat nem dobják ki, ugyanis a legszebbeket és legidősebbeket a Neonmúzeumban állítják ki. Bill Marion, a múzeum elnöke szerint nincs veszélye annak, hogy egyszer csak megszűnik a múzeum utánpótlása, mivel az elöregedő fényreklámokat folyamatosan újakra cserélik.
A múzeumban jelenleg 150 neonreklám tekinthető meg, amelyek összesen 450 különálló darabból állnak. A legidősebb közülük a 30-as évekből, a legfiatalabb pedig a 90-es évekből származik. Olyan híres szállodákból vannak itt fényreklámok, mint a Stardust, a Desert Inn vagy a Ceasars Palace.
A múzeumot működtető nonprofit alapítvány 1996 óta próbálja megmenteni a cserére ítélt neonreklámokat. Mára a kiállítóterek annyira szűkösnek bizonyulnak, hogy csak korlátozott számban, előzetes bejelentkezés után látogatható a múzeum, ami egyébként keddtől szombatig csupán napi két órán keresztül tart nyitva.
Az elnök reményei szerint az idei év végén végre megnyílhat egy modern látogatóközpont, és egy a jelenleginél hagyományosabb múzeumi környezetben tekinthetők majd meg a fényreklámok. A 6,2 millió dollárba kerülő múzeum a város egyik ikonikus helyén, az eredeti városközpontban, a Fremont streeten nyílik majd.
A Neonmúzeumban olyan, mára történelmi értékű fényreklámok láthatók, mint a Moulin Rouge kaszinóé, amely az első olyan játékterem volt a városban, ahová feketék és indiánok is betehették a lábukat.
A fényreklámok bemutatása természetesen költséges dolog, a múzeum villanyszámlája hatalmas összegre rúg. Az új múzeum épületeinek tetején éppen ezért napelemtáblákat helyeznek majd el, amelyek elegendő áramot termelnek a fényreklámok működtetéséhez. A munkálatok májusban kezdődnek meg, és a tervek szerint 2011 végén adják át az új múzeumot.