A Snotel lánc kiépítése már folyamatban, azok a szállodák csatlakozhatnak a márkanévhez világszerte, amelyek eddig önállóan működtek és valamely sípálya közvetlen közelében találhatók - írja a Turizmus Online. Az önállóan üzemeltetett és/vagy tulajdonolt szállodák világszerte küzdenek a "márkátlanság" nehézségével. Ezt a problémát hivatott orvosolni a Snotel, ráadásul a potenciális vendég így pontosan tudni fogja, hogy hegyvidéken található, sípálya, síterep melletti szálláshelyről van szó.
Az ötletgazda, Michael Metcalfe (akihez csatlakozott Paul Clarke, a Virgin Hotels ex-vezérigazgatója, illetve Mike Jones a Hilton International volt vezérigazgató-helyettese) állítja: a Snotel növeli majd a szállodák szobakapacitás-kihasználtságát, vendégelégedettséget és a bevételeket, hiszen a nemzetközileg egyesült brand erejével, központi szobafoglalással és marketinggel sikerre van ítélve.