A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNMuhari Eszter
19:25VívásEszter Muhari-Auriane Mallo-Breton
HUNMagyarország
21:44ÚszásSzabad 4 x 100m
HUNPóta Georgina
22:15AsztaliteniszGeorgina Pota-Xiaona Shan
NyílNyíl

Még kevesebb hely lesz a Ryanair gépein

Ryanair fedélzet belső
Vágólapra másolva!
Korábban nagyobb lábteret ígértek, de az új Boeing 737-eseken ez szűkebb lehet.
Vágólapra másolva!

Alig három hónapja jelentették be, hogy a Ryanair 200 új repülőgépet vásárol a Boeingtől. A 737 MAX 200-as típusról akkor azt nyilatkozta Michael O'Leary, az ír fapados légitársaság vezetője, hogy úgy érzi magát, „mint egy gyerek karácsonykor, amikor kicsomagolja az ajándékát, és pont azt kapja, amit akart".

A Ryanair-vezér öröme érthető volt. Nemcsak azért, mert az új gépek csendesebb és alacsonyabb fogyasztású hajtóművekkel lesznek felszerelve, így a működési költségek akár 20 százaléka megtakarítható, hanem azért is, mert a vékonyabb ülések, valamint a szűkebb vécék és konyhák révén nyolc új ülést sikerül bepréselni a jelenlegi Boeing 737-800-asokhoz képest.

Még több utas férhet fel a gépre Forrás: Flickr/Ben Salter

Akkor azonban azt is ígérték, hogy az utasok kényelmén nem kell spórolni, sőt kissé nagyobb lábtérrel utazhatnak majd. Most azonban úgy néz ki, ez az ígéret nem teljesül. A SeatGuru szerint a Ryanair mostani gépein 30 hüvelykes (76,2 cm) az ülések sortávolsága, a Flightclub cikke viszont azt írja, hogy az új MAX 200-asokon a legtöbb ülésnél ez csupán 28 hüvelyk (71,1 cm) lesz.

Szűkebb lábtér, olcsóbb jegy

A vékonyabb háttámlák talán megmagyarázhatnak ebből valamit, de a lábtér is minden bizonnyal szűkülni fog. A jó hír, hogy Michael O'Leary cserébe még olcsóbb jegyeket ígér az utasoknak.

A Boeingnek jelenleg 2550 megrendelése van a 737 MAX típusra, amely még nem is repül. Az első gépet várhatóan 2017 végén szállítják le az amerikai Southwest légitársaságnak.

Szavazzon!

Melyik a fontosabb Önnek?

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!