Az eddiginél jóval visszafogottabb személyzeti egyenruhával és fedélzeti dizájnnal rukkol elő novembertől a Ryanair. A légiutas-kísérők az eddigi Chelsea-kék helyett királykék ruhában fognak dolgozni,
amivel az ír fapados légitársaság a piac felső részéről is szeretne több utast vonzani
– írja az Irish Times. A Micheal O'Leary vezérigazgató által egy évtizede bevezetett jellegzetes sárga szín csak a stewardessek esőkabátján, a csíkos nyakkendőkön és sálakon, valamint az alsó zsebek szélén lesz látható.
Változik januártól a Ryanair gépek belső megjelenése is. A jelenlegi kék-sárga színeket a fedélzeten is kevésbé harsány dizájn váltja fel. Kenny Jacobs marketingigazgató szerint az új arculat az új székekkel és az egészségesebb menüvel kiegészítve egészen más utazási élményt fog kínálni.
Nemrég a Wizz Air is arculatváltást jelentett be. A magyar kötődésű cégnél a gépek festése is megújul: a magenta szín továbbra is megmarad, de az orr fehérre változik a szárnytőig, a lilát pedig a kék váltja fel a farokrészen.
A társaság ezzel frissebb, vibrálóbb és letisztultabb megjelenést akar elérni,
tehát némiképp más utat követ, mint amit a Ryanair tervez most.
Emellett megújul a belső tér is, de csak a novembertől érkező Airbus A321 repülőgépeken (a Wizz Air jelenleg Airbus A320-as gépeket üzemeltet). Az egyenruhákon ugyanakkor az új brand színei láthatók.