Az MTÜ keddi közleménye szerint a másfél hónapos kampány célja nem csupán a nyári főszezon forgalmának erősítése, hanem Magyarország belföldi turizmusának újraindítása a koronavírus-járvány okozta veszélyhelyzet után. Az ügynökség számára elsődleges szempont volt, hogy megmutassa,
az erdők, vizek, kastélyok, múzeumok, szállodák és éttermek újra nyitva állnak,
de még ennél is fontosabbak a turisztikai attrakciók, élmények mögött álló emberek, családok, akik a nehéz időszak után visszavárják a magyar utazókat.
A kampányhoz minden eddiginél több,
csaknem 450 szálláshely, vendéglátóegység, fürdő, illetve más turisztikai szolgáltató és attrakció csatlakozott kedvezményes ajánlatokkal.
Ők "Visszajövünk!" elnevezéssel speciálisan a nyár eleji időszakra hozták létre a kedvezményeket, vagy többletszolgáltatásokat nyújtó ajánlataikat, amelyeket a csodasmagyarorszag.hu weboldalon gyűjt össze és népszerűsít az MTÜ.