Hátul a fekvő lámpákat teljesen új állók váltották, a változtatásokkal párhuzamosan felújították a lökhárítókat is. Emiatt az autó két centivel hosszabb lett, teljes hosszúsága kereken öt méter. A beltérben gyakorlatilag minden mozdíthatót kicseréltek, frissült a középkonzol, az immár digitális kijelzővel is büszkélkedhető műszerfal, új a kormánykerék, s kicserélődtek a burkolatok és kárpitok is.
Ami a motorháztető alatti változásokat illeti, a koreai piacon a háromliteres V6-os motort 3,3 literes váltja, a palettán ezen kívül lesz még 192 lóerős 2,7-es és 266 lóerős 3,8-as, valamint megmarad a 203 lóerős 3,5-ös is. Európába várhatóan a leggyengébb és legerősebb motor érkezik, erről azonban döntés még nem született. Csak az biztos, hogy váltóból ötsebességes automatát kínál majd a Kia.