Jordan azt is hozzátette, nem azért mérges, mert visszautasították csapatának jelentkezését, sokkal inkább azért, mert a FIA még a mai napig nem hozta nyilvánosságra, mi alapján választották ki David Richards Prodrive nevezetű csapatát a tizenegy új jelentkező közül.
Az üzletember mindezek ellenére örül Richards sikereinek, ám bosszankodik, hogy a Nemzetközi Automobil Szövetség nem árulta el, milyen területeken kellett volna jobb munkát végezniük a jelentkezőknek, hogy ők is bizonyítási lehetőséget kapjanak a Forma-1-ben.
"Személy szerint meglepődtem azon, hogy 22 nevezés érkezett a 2008-as világbajnokságra" - mondta Jordan az F1Racing júniusi számában. "Azért adtam le jelentkezésem a 2008-as bajnokságra, mert hittem abban, hogy a költségek csökkentésével, egy kiegyenlítettebb mezőnyben ismét van keresnivalónk a Forma-1-ben."
"Azonban visszautasítottak. Elfogadom, hiszen voltak olyanok, akik jobban teljesítettek nálunk, ám szerintem sokan csalódottak azért, mert még a mai napig nem tudják, mi alapján döntött a szövetség. A múltban, ha szerepelni akartál, akkor készítettél egy autót és az elő-kvalifikáció során eldőlt, hogy készen állsz-e a Forma-1-re. Most azonban az olyan fiatal csapatoknak, mint a Carlin Motorsport, fogalmuk nincs arról, mit kellene tenniük ahhoz, hogy bizonyítási lehetőséget kaphassanak."
Az F1Racing magazin továbbá nyilvánosságra hozta az összes olyan új csapat kilétét, akik leadták nevezésüket a 2008-as Forma-1-es világbajnokságra.
Mint azt korábban már megerősítették, a Direxiv, a Prodrive, a Jordan, az European Minardi, az ATM Promotions (Carlin Mptorsport), illetve a BCN Competicion szinte az első között jelentkezett a 2008-as bajnokságra, ám mellettük további öt csapat is leadta a nevezését, melyek kilétét egészen eddig homály fedte.
Az öt jelentkező között szerepelt: Craig Pollock Baram F1 csapata; a Kane Khan és Adam Kiten vezette ALK Csoport; a Lennox Bywater ügyvédi iroda irányította North Westerm; az Észak-Amerikai elektronikai nagyvállalat, az Eye2Buy által szponzorált Filmty Interactive; illetve a Boris Barnes vezette Luxrace Tech.