Azt követően, hogy Liuzzi balesete miatt pályára küldték a biztonsági autót, ahogy az lenni szokott, megtelt a boxutca. Ám mivel a Ferrari versenyzői közvetlenül egymás mögött érkeztek meg a boxba, Schumachernek várakoznia kellett, míg a szerelők végeznek Massa autójával.
A Ferrari versenyzője ezzel annyi időt vesztett, hogy legnagyobb riválisa, Fernando Alonso könnyedén megelőzhette, noha Schumacher a pályán gyorsabb volt nála.
A McLaren csapatfőnöke éppen ezért úgy érzi, itt az ideje, hogy átgondolják a boxutcai szabályokat. Dennis azt is elárulta, a csapatok már korábban is tervezték saját boxrészlegük kibővítését, de a kezdeményezés különböző nehézségek miatt hamar a feledés homályába merült.
"Nincs olyan megszorítás a szabályokban, mely tiltaná egy adott boxban a két töltőállomás használatát" - mondta Dennis. "Már régóta gondolkodom azon, hogy a McLaren boxban be kellene vezetnünk ezt a rendszert, de ennek következtében megnőnének a költségeket, és számos a boxutcai renddel kapcsolatos nehézséggel is szembe kellene néznünk."
"A korábbi kezdeményezések kudarcba fulladtak, így talán újra kellene gondolnunk a felvetéseket, mert számos alkalommal érinti a stratégiát az, hogy egyszerre csak egy autó lehet kint a boxban" - tette hozzá Dennis, aki bízik benne, hogy Schumacher nem a Török Nagydíjon történtek miatt fogja elbukni az idei bajnoki címet.